.

14 May 2008

Kegiatan hari ini.

Balik dari Kuala Lumpur malam tadi, saya sampai di rumah sekitar jam 9.45 malam. Saya sempat menemuai isteri tercinta yang kena demam campak sejak dua hari yang lepas. Dia suah bercuti untuk hari ke 3 hari ini. Sempat cium anak bongsu Khairul Aiman dan bertanya dengan pelajaran Abag Chik anak kedua.
Anak bongu yang disayangi, kena cium dia kalau tidak pernah dia katakan" Dah jadi YB dah lupa nak cium anak!" lucu dan sinis sekali.

Pemandu peribadi telah berada dihadapan rumah sekitar jan 10 malam. Terus kami ke pejabat. malam tadi pejabat dibuka macam biasa.

Alhamdulillah ada 2 pelanggan yang datang mengadu masalah. Sekitar jam 11.30 saya dengan pemadu menuju kerumah tukang urut untuk mengurangkan rasa kebas-kebas di kaki.

Hari ini seawalnya jam 8 pagi sudah berada dipejabat. Pelanggan masuk dan keluar bilik tidak putus-putus sehingga lah kepada jam 4 petang.

Malam ini Pejabat akan dibuka seperti biasa dari jam 10 malam hingga 11.30 malam.

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger