.

16 May 2008

ADUN Titi Serong merasmikan Program Rawatan Perubatan Cina

PARIT BUNTAR, 15 MEI 2008:- Perubatan cina telah diwarisi sejak sekian lama dari generasi ke generasi dan terbukti dapat menyembuhkan berbagai jenis penyakit, demikian antara intipati yang disampaikan oleh ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim semasa merasmikan Program Rawatan Perubatan Cina disini hari ini.

Program sehari yang telah mendapat sambutan warga cina setempat telah berhasil membawa seorang pengamal perubatan cina dari Shanghai.

ADUN Titi Serong juga meminta supaya penduduk Parit Buntar sentiasa mengambil berat tentang kesihatan. Oleh itu soal pemeriksaan kesihatan berkala, pemakanan yang seimbang dan teratur perlu diutamakan.

Beliau juga menyeru supaya warga Parit Buntar semtiasa bersenam dan disarankan kepada orang-orang cina untuk menyemarakkan bersenam Taici.

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger