.

19 May 2008

ADUN titi Serong melawat Pekan Ahad

TITI SERONG, 18 Mei:- Jadual ADUN Titi Serong, Drs. Khalil idham Lim pada hari ini ialah melawat pekan ahad yang terletak disini. Lawatan yang diadakan sekitar 3 jam itu telah memberi peluang kepada beliau untuk bertanya khabar kepada peniaga, dan sebaliknya para peniaga dan orang ramai mengadu masalah masing-masing.



Beramah mesra dengan peniaga ikan kaum Tionghua

Peluang yang ada telah digunakan oleh Drs. Khalil untuk menemui semua pemilik gerai-gerai jualan. Salah seorang dari mereka mendakwa perkara sebegini sangat dialu-alukan kerana tidak pernah dilakukan oleh wakil rakyat sebelum dari ini.

Mendengar rungutan dari peniaga Melayu


Beliau juga mengambil peluang untuk bersalaman dengan semua peniaga dan pengunjung pasar minggu yang paling populer di Parit Buntar itu. Selian itu ada juga yang mengatakan lawatan yang diadakan menunjukkan wakil rakyat perihatin dengan permasalahan mereka.


Bersama dengan penjual ubat tradisional

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger