.

3 June 2008

Idham Lim dipilih sebagai Pengerusi BBC

PARIT BUNTAR 2 Jun (Hrkh) - Adun Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim Abdullah telah dipilih sebagai Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan (BBC) Kerajaan Negeri Perak. Manakala Adun Simpang Pulai (KeADILan) , Chan Ming Kai turut dipilih sebagai Timbalan Pengerusi kelab tersebut.

Satu kenyataan rasmi dari Pejabat Yang Dipertua Dewan Negeri Perak Darul Ridzuan memaklumkan bahawa Kelab Penyokong Kerajaan (BBC) Kerajaan Negeri Perak telah dipilih dengan rasminya dalam satu pertemuan Ahli-ahli Yang Berhormat penyokong Kelab yang diadakan di sini Jumaat lepas.

Sementara itu Adun Canning ,Chan Ming Kai (DAP) juga turut dipilih sebagai Setiausaha Kelab Penyokong Kerajaan untuk tempoh yang sama.


Khalil Idham dalam satu pertemuan dengan wartawan Harakah di sini mengesahkan pelantikan beliau sebagai Pengerusi Kelab Penyokong PAS Negeri Perak dan berjanji akan memikul tugas tersebut sebaik mungkin

"Sebagai pengerusi kelab dan Adun Titi Serong saya akan berperanan sebaik mungkin dan berhujah di dalam Dewan Undangan Negeri Perak dengan menunjukkan sikap yang matang dan bermaklumat.

"Adun Adun dari kelab ini akan mempertahankan �serangan�dari Adun-adun dari parti pembangkang yang cuba memperlekehkan Kerajaan Negeri dan kita akan berhujah dengan cara yang terbaik dalam menceriakan lagi perbahasan di dalam dewan yang mulia itu nanti," ujar beliau.

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger