.

11 August 2008

Kubu UMNO ditembusi :PAS Cawangan Kuala Bagan Tiang ditubuhkan

TITI SERONG, 10 Ogos :- Pas Kawasan Parit Buntar mengucapkan tahniah kepada penduduk Kuala Bgan Tiang kerana berani membuat perubahan sehingga tertubuhnya sebuah cawangan PAS walaupun sebelum ini saya pun takut untuk hadir disini, demikian antara ucapan Timbalan YDP PAS Kawasan Parit Buntar yang juga ADUN Titit Serong, YB. Drs. Khalil Idham Lim dalam majlis peresmian Cawangan PAS Kuala Bagan Tiang disini malam tadi .

Peresmian cawangan tersebut telah disempurnakan oleh Ahli Parlimen Parit Buntar, YB. Dr. Mujahid Yusuf. Turut hadir ialah ADUN KLuala Kurau, YB. Ab. Yusnus Jamhari dan Yang Dipertua PAS Kawasan, Tn. Hj. Harun Hashim.

Seramai seratus orang lebih hadir dalam majlis yang diadakan diperkarangan rumah Pengerusi Tetap yang dilantik , Tn. Hj. Bakhtiar yang juga merupakan Ketua Kampung Kuala Bagan Tiang yang baru dipilih.

Drs. Khalil juga memberi penjelasan tentang tohmahan BN yang kononnya akan memerintah Perak sesudah 31 ogos ini. Alasan yang terakhir yang diharapkan UMNO ialah petisyenya di 3 DUN yang telah ditolak oleh mahkamah.

Dengan itu jelasnya , "BN tunggulah pilihanraya ke 13 untuk bertanding secara sah dan melupakan angan-angannya kosong sebelum ini ".

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger