.

29 July 2008

MB Perak Resmi Kelab Penyokong PAS Bagan Serai.

BAGAN SERAI, 26 July :- Saudara cukup berani membuat perubahan sedangkan MCA dan MIC mengatakan kalau tukar kerajaan akan jadi huru-hara, akan ada pergaduhan, dan kita akan makan ubi. Demikian antara ucapan YAB. Menteri Besar Perak, Dato' Seri Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin semasa meresmikan kelab penyokong Pas kaum Tionghua disini hari ini.

Majlis itu menarik lebih 3000 orang yang terdiri dari berbagai bangsa. Hadir sama ialah Ahli Parlimen Bagan Serai, Adun Selingsing, Gunung Semanggol, Titit Serong dan Kuala Kurau.

Ir. Nizar mengatakan dengan keberanian membuat perubahan akhirnya DAP, PKR dan PAS mewujudkan Kerajaan Campuran yang dinamakan pakatan Rakyat dan diperkenankan oleh DYMM Tuanku Sultan Perak.

Beliau juga menjelaskan sudah 50 tahun lebih mereka mengajak rakyat Malaysia bergerak mengikut bangsa masing-masing dan usaha ini gagal.Kerana itu kita bergerak atas nama bangsa apalagi golongan yang sebegini dianggap "laisaminni" oleh Rasulullah.

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger