.

6 January 2011

Kematian mengejut seorang warga Taman Kerian Tambahan

PARIT BUNTAR, 6 Jan.:-ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim dan Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr. Mujahid Yusof Rawa meluangkan masa untuk menziarah seorang ibu tunggal yang mati dalam keadaan misteri dan mengejut di Taman Kerian Tambahan disini pagi tadi.

Saya mengucapkan terima kasih serta penghargaan serta memuji kehadiran Ketua Polis Daerah Kerian, Supt. Mat Fauzi b. Hj. Nayan dan kebanyakan Pegawai dari IPD Kerian serta dari Balai Polis Parit Buntar yang turun ke lapangan dalam kejadian tersebut. kehadiran mereka menggambarkan komitmen yang tinggi dari pasukan Polis Daerah Kerian untuk membenteras kejadian jenayah didaerah ini.

Ibu yang malang itu didapati rebah dalam keadaan berlumuran darah di hadapan bilik air didapur selepas sepuluh minit anaknya keluar untuk membeli barang.

Pasukan Forensik dari Ipoh mengesahkan tidak ada keraguan yang dikaitkan dengan kejadian samun kerana jenazah tidak ada kesan pergelutan dan lebam serta barang kemas yang ada di badan mangsa langsung tidak diusik.

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger