.

9 October 2008

RIBUAN HADIR MAJLIS IDILFITRI PR DI PARIT BUNTAR

PARIT BUNTAR: Pada Ahad 5 Syawal bersamaan dengan 5 oktober yang lepas, rakyat sekitar Parit Buntar berkesempatan berhari raya Aidilfitri bersama-sama barisan pimpinan Pakatan Rakyat mereka pada satu majlis jamuan Hari Terbuka yang dihadiri lebih 8,00o orang pengunjung.

ADUN Pokok Assam, Titi Serong dan Selingsing bersama MP Parit Buntar.


Adun Titi Serong, Drs Idham Lim yang juga bertindak sebagai moderator majlis mengalu-alukan rakyat yang tidak putus-putus tiba. Pelbagai juadah disediakan termasuk Lemang, laksa , tapai roti canai dan cendol. 7 kaunter makanan dan minuman yang disediakan penuh sesak dengan pengunjung.

Pihak penganjur juga telah menyediakan 12 khemah dan kerusi yang sesak dengan hadirin bagi menikmati juadah yang disediakan.

Setiusaha Akhbar kepada YAB. Menteri Besar Perak, En. Anuar Hashim yang hadir sama berpendapat bahawa kehadiran yang sebegitu ramai menunjukkan sokongan rakyat yang tidak berbelah bahagi kepada Ahli Parlimen Parit Buntar , ADUN Titi Serong dan ADUN Kuala Kurau .

0 ulasan:

Post a Comment

PROGRAM ADUN UNTUK DISEMBER 2010 DI DUN TITI SERONG

under development -

PROGRAM ZIARAH DAN IMARAH MASJID DAN SURAU Selasa 5.45 pagi Subuh / Tazkirah Masjid Pt.Mat Alam 9.00 pagi Ipoh 7.10 mlm Maghrib / Tazkirah Surau Jalan Terusan 8.15 mlm Isyak / Tazkirah Surau Haji.Shamsuddin P.T.N Dalam

About Me

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger